Met de nieuwe pay-off ‘Mijn badkamer’ profileert Sphinx zich
in haar nieuwe communicatiestrategie als merk dat staat voor de meest
persoonlijke badkamerbeleving. De sanitairproducent legt daarbij veel nadruk op
de badkamer als rustpunt in een hectische samenleving. ‘In een Sphinx kom je
weer tot jezelf’, zal de komende periode dan ook de conclusie zijn.
Sphinx gaat in haar nieuwe communicatiestrategie uit van
haar eigen kracht. Zo is er aandacht voor de hoog gemotiveerde en
gekwalificeerde medewerkers, is het bedrijf trots op zijn vestigingsplaats
Maastricht en wordt het geïntegreerd design in badkamerelementen duidelijk over
het voetlicht gebracht. Daarmee wil Sphinx nadrukkelijk uitstralen dat
innovatie, goede tradities en verrassende stijl in een goede
prijs-kwaliteitverhouding leiden tot vanzelfsprekend marktleiderschap.
De badkamers worden gepresenteerd als rustgevende
tegenhangers van een druk bestaan. De sanitairfabrikant biedt bovendien
complete oplossingen, zodat ook de samenstelling van de badkamer geen stress
met zich mee hoeft te brengen. Daarnaast spelen de merknaam en het logo een
voorname rol: de mythische Sphinx als bewaker van het welzijn van de moderne
mens.